10 gadu kāzu jubileja UMKA

10 gadu kāzu jubilejas svinības, Kāzu Aģentūra, pāra fotosesija, jubileja, Kāzu Aģentūra, Mīlestība, milestiba.lv, kāzu jubileja, kāzu jubilejas organizēšana, kāzu jubilejas rīkošana, pasākumu rīkošana, pasākumu plānošana, pasākumu organizēšana, 10 gadu kāzu jubileja, kāzu jubilejas fotosesija, pāru fotosesija, romantiskas fotosesijas, fotosesijas diviem, pasākumu noformēšana, pasākumu noformējumi, pasākumi, jubileju organizēšana, pasākumu aģentūras, pasākumu aģentūra

Svinam dzīvi – Madaras un Ulda 10.gadu kāzu jubileja – rožu kāzas!

Jums tā kādreiz ir bijis, kad Jūs skatāties uz cilvēkiem un domājat: „Nu tik perfekti. Kā no reklāmas!”  Un tādi, gan izskatās, gan ir pēc savas būtības: skaisti, dzīves priecīgi, mīļi ar bērniem un mīloši savā starpā. Kāzu jubileja ir lieliska iespēja nosvinēt savas ģimenes svētkus, uz 10 gadu kāzu jubileju – rožu kāzas.

Reti, bet ir pāri, kuriem jau ir vīzija, idejas un nepieciešams tikai kāds, kas to puzli saliek kopā un sagādā nepieciešamās lietas tā realizācijai.

Paldies, Baibai Prindulei par noskaņas noformējumu.

Paldies Mārcim Baltskaram, kā vienmēr sadarbojoties  ar Mārci ir grūti izvēlēties, kuras fotogrāfijas publicēt, jo patīk VISAS!

Vislielākais Paldies, ka man bija iespēja būt klāt Madaras un Ulda 10. gadu kāzu jubilejā!

 

 

Par “Kāzu Aģentūru”” un pasākumu organizēšanu
Kāzu jubilejas- rožu kāzas, sudrabkāzas, zelta kāzas

Kāzu jubileja, tieši tāpat kā kāzas katram pāri ir atšķirīgas. Kāzu jubilejas pāri izvēlas svinēt sākot no varianta, ka ir  svinības pārim četratā ar vedējiem, vai pārim ar bērniem līdz pilna servisa kāzu apjomam, ar dzīvo mūziku, vakara vadītāju, fotogrāfu utt.  Lielākais kompliments, ko esam saņēmuši: “Neticami, bet mūsu sudrabkāzas bija īpašākas par kāzām”.

Kāzu jubileja ir iespēja pārim vēl vienai svētku dienai pašiem priekš sevis, kā arī lieliska iespēja izbaudīt kāzas kā tās svin šobrīd, jo laikam ejot kāzu svinēšanas tradīcijas ir mainījušās.

Sudrabkāzas (25 gadu kāzu jubileja) ir īpašas ar to, ka pārim un viņu draugiem ir jau pieauguši bērni. Svinības, kurās par vienu ģimeni priecājas pārējās draugu ģimenes ir piepildītas ar milzīgu enerģiju. Sudrabkāzas rīts viss biežāk sākas baznīcā ar laulību ceremoniju, kurā pāris apmainās jauniem laulību gredzeniem un pašas sudrabkāzas ilgst ar dejām un aktivitātēm līdz pat rītam.

Ziemassvētku balles organizēšana, pavasara ekskursija komandai

vai neparastas sporta spēles

Visbiežāk mūsu pakalpojumus izvēlas uzņēmumi, no kuru kolektīva kāds ir bijis mūsu rīkotajās kāzās. Kad viesi piedzīvo mūsu patieso vēlmi sagādāt cilvēkiem mirkļus ar smiekliem, jautrību, dejām un vienlaikus pasvītrotu pasākuma būtību. Viņi vēlas mūs satikt vēl un vēl, bet, tā kā precēties pietiek ar vienu reizi, tad mēs tiekamies uzņēmumu pasākumos. Pasākumu organizatori ir atšķirīgi – mūs izvēlas klienti, kuri vēlas individuālu pieeju.

Ir uzņēmumi, ar kuriem sadarbojamies jau daudzus gadus, rīkojot viņiem gan mazus iekšējo kolektīvu pasākumus, gan lielas, apaļas uzņēmuma jubilejas. Mums ir iekšējais joks, ka pastāvīgie klienti mums nodrošina prāta asināšanu, jo vismaz trīs reizes gadā vajag jaunas idejas un aktivitātes pasākumiem.

Pasākumu organizatori ir noderīgi dažādiem notikumiem, esam rīkojuši arī:
  • zāļu vairumtirdzniecības uzņēmuma noliktavas atklāšana;
  • sporta spēles ar darbiniekiem no 5 valstīm, kurās ir liels sacensību gars, komandas darbs un sports no cita skatu punkta;
  • jauna produkta atklāšanas pasākumi, lai prezentētu tos presei vai uzņēmuma darbiniekiem.
Visbiežāk organizējam:
  • Ziemassvētku pasākumus ar 15-30 darbiniekiem;
  • Neparastas ekskursijas vai sporta spēles, kur lieliski noder mūsu zināšanas par pieturvietām Latvijā. Interesanti, ka mums pamatā iedalās uzņēmumi ar sieviešu kolektīvu un uzņēmumi ar vīriešu kolektīvu. Pasākumi un intereses šiem kolektīviem ir ārkārtīgi atšķirīgi.
  • Uzņēmumu īpašās jubilejas, kas ir tik klasiskas un elegantas, ka tuvojas kāzu robežai.

Fotogrāfijas no “Adoria 10 gadu jubilejas”.

Kāzu organizēšana

Kāzu Aģentūra dibināta 2003. gada maijā, Latvijā pirmā kāzu aģentūra. 2017.gadā “Kāzu Aģentūra” atzīta starptautiskā līmenī kā TOP 10 pasaules kāzu organizatori (vienīgie no Baltijas valstīm) un 2018.gada sākumā saņēmām “LTG Awards” starptautisko novērtējumu par kvalitatīvu servisu klientiem.

Pamata darbības virziens ir klasisko un augstākā līmeņa kāzu organizēšana vietējā un starptautiskajā līmenī:
  • Klienta pavadīšana un kāzu organizēšana no idejas līdz pat pilna servisa organizēšanai, izpildei un kvalitātes kontrolei kāzu dienā un arī pēc tam;
  • Unikalitāte, izmantojot vietējās un pasaules līmeņa tendences, atsekojot un sistemātiski pilnveidojot kvalitātes, servisa un sadarbības partneru nosacījumus;
  • Ekskluzivitāte un konfidencialitāte (ja klients to pieprasa) gan pie kāzu scenārija izveides, gan pie servisa izpildes;
  • Pie darba izpildes nodrošinām sadarbības partneru piedāvājumus no visas Latvijas (pasākuma vietas, dažāda līmeņa fotogrāfi, pasākuma vadītāji, mūziķi, ēdinātāji utt.);
  • Nodrošinām klienta apkalpošanu latviešu, krievu, angļu valodā, pasākuma vadītājus latviešu, krievu, angļu, franču, itāļu, vācu, portugāļu valodās.
  • Esam pieejami un atvērti visiem klientiem, izvērtējot vēlamo gala rezultātu, sniedzot objektīvas konsultācijas par iespējamajiem risinājumiem un salīdzinot dažāda līmeņa budžetus attiecībā pret klienta vēlmēm.

“Mūsu dzīve ir kāzas. Mūsu veiksmes stāsts ir komanda. Mūsu pieredze ir gadiem atstrādātas tehnikas un nepārtraukta sevis, sava darba izpildes pilnveidošana. Kāzu dienas burvību cilvēki vēlas baudīt tikai vienreiz dzīvē, taču atceras visu mūžu. Un tas mums ir pats svarīgākais uzdevums.”

Mēs esam atvērti komunikācijai. Piesakieties uz tikšanos un iegūstiet pilnu redzējumu par savām iespējām pirms gala lēmuma pieņemšanas.
Zvaniet: +371 27531155
Rakstiet: milestiba@milestiba.lv
Birojs: Bieķensalas ielā 32 (blakus t/c „Rīga Plaza”).
Klientiem, kuri nedzīvo Latvijā, nodrošinām tikšanās Skype.

Ja vēlaties pirms tikšanās ir iespēja iepazīties ar atsauksēm no mūsu rīkoto kāzu pāriem: Atsauksmes “Kāzu Aģentūra”.